Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
 
Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

 

24 UURSSERVICE


De normale standaard doorlooptijd van een reparatie is na ontvangst in ons reparatieatelier tot gereedmelding voor retourzending varierend vanaf ca 3 tot 5 werkdagen*.



U kunt echter ook kiezen voor een spoedreparatie.
Een Spoedreparatie wordt na ontvangst in ons reparatieatelier vrijwel meteen in behandeling genomen en na 1 of uiterlijk 2 werkdagen* krijgt u van ons een melding van retourzending.
Een spoedreparatie heeft echter wel een prijstoeslag van 50% over het normale reparatietarief.

VOORWAARDEN VOOR STANDAARD & SPOED ORDERS
Retourzending kan ook alleen indien de vooruitbetaling al op ons rekeningnummer is bijgeschreven.
Heeft u een bedrag in "DEPOT"gestort dan wordt het prijsverschil naar u teruggegeboekt, is het gestorte bedrag te laag dan vragen we om een extra betaling.
Heeft u gekozen voor achteraf betalen via BILLINK, en dit is door Billink geaccepteerd dan wordt deze keuze ook gezien als vooruitbetaling.

Betaalvoordeel-Tip ... Kies voor vooruitbetaling in CONTANTEN voor 3% korting op het totaalbedrag, en sluit dit bedrag bij uw opdracht in.
Tevens dient de Postverzorger PostNL of DHL geopend te zijn, valt de verzend/ retourdag namelijk op een vrijdag dan zou u de order nog op zaterdag kunnen ontvangen, valt de verzenddag op een zaterdag dan ontvangt u de order op zijn vroegst op dinsdag.
Wij zijn niet aansprakelijk te stellen voor de levertijden of vertraging veroorzaakt door de pakketverzorger en registratie van de betaling op ons rekeningnummer.

SPOEDGARANTIE
Indien u voor een Spoedreparatie-Service heeft gekozen en betaald, en wij kunnen vanwege overmacht of andere oorzaken anders dan in de voorwaarden omschreven uw order niet binnen twee werkdagen* na ontvangst repareren waardoor de reparatietermijn wordt verlengd, dan betalen wij de door u betaalde SPOED TOESLAG per omgaand aan u terug.

* onze werkdagen zijn maandag t/m vrijdag, de aangegeven standaard doorlooptijden zijn indicatief, er zijn geen rechten aan te ontleden.

Schema 24 uursservice met de ontvangstdag in ons atelier van de reparatie en de uiterlijke retourzending van het gerepareerde product naar uw adres.
Ontvangen op:
Retour op:
Uiterlijk retour op:
Verwachte Bezorgdag**
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag of Donderdag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag of Vrijdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Vrijdag of Zaterdag
Donderdag
Vrijdag
Maandag
Zaterdag, Maandag of Dinsdag
Vrijdag
Maandag
Dinsdag
Dinsdag of Woensdag
Zaterdag
Maandag
Dinsdag
Dinsdag of Woensdag
Zondag
Maandag
Dinsdag
Dinsdag of Woensdag
** Deze verwachte bezorgdagen zijn indicatief en bieden geen garantie. PostNL pakketbezorging hanteert een bezorgtermijn vanaf 24 uur, zowel Brilreparaties Nederland als PostNL zijn niet aansprakelijk te stellen voor overschrijding van de bezorgtijd.
Uiteraard kunt u ook zelf uw reparatie bij ons brengen in Oostwold en als Spoedopdracht na 24 uur weer halen.




Onderstaand schema is geldend voor de normale doorlooptijd en hierop is natuurlijk geen extra toeslag van toepassing of aansprakelijkheid indien de verwachte retourdag nog iets uitloopt.
Schema standaard doorlooptijd met de ontvangstdag in ons atelier van de reparatie en de verwachte retourzending van het gerepareerde product naar uw adres.
Ontvangen op:
Verwachte retourdag v.a.:
Verwachte Bezorgdag**
Maandag
Donderdag of vrijdag
Vrijdag of zaterdag
Dinsdag
Vrijdag of maandag
Zaterdag of dinsdag
Woensdag
Maandag of dinsdag
Dinsdag of woensdag
Donderdag
Dinsdag of woensdag
Woensdag of donderdag
Vrijdag
Woensdag of donderdag
Donderdag of vrijdag
Zaterdag
Woensdag of donderdag
Donderdag of vrijdag
Zondag
Woensdag of donderdag
Donderdag of vrijdag
** Deze verwachte bezorgdagen zijn indicatief. PostNL pakketbezorging hanteert een bezorgtermijn vanaf 24 uur, zowel Brilreparaties Nederland als PostNL zijn niet aansprakelijk te stellen voor overschrijding van de bezorgtijd.




GARANTIE
Op onze reparaties geven we drie maand garantie ...



INSPANNINGSVERPLICHTING & ONDERZOEKSKOSTEN

Voor een "uitgevoerde" reparatieopdracht worden geen extra onderzoekskosten berekend.
Indien u een reparatieopdracht naar ons verzendt waarvan u wilt weten of reparatie mogelijk is en wat de te verwachten kosten zijn en u laat deze reparatie vervolgens niet uitvoeren, dan wordt er voor een NL aanvraag € 13.=  onderzoekskosten incl. btw. in rekening gebracht.
Deze kosten worden ook in rekening gebracht indien bijv. een reparatieopdracht reeds in het vooruit is voldaan en de reparatie achteraf toch niet mogelijk blijkt.
Onderzoekskosten bestaan uit onze retourzendkosten (binnen NL standaard pakketpost € 5.75)  en onderzoekskosten tbv. € 7.25
Buitenlandse inzendingen betalen eveneeens € 7.25 onderzoekskosten plus het geldende retourzendtarief pakketpost (vanaf € 10.75)