Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
Onder de groep ARTIKELEN staan de diverse reparatie keuze’s

Selecteer in de taalkeuze balk uw voorkeurtaal naar keuze om de pagina te vertalen

Kent u onze speciale 24 uurs -reparatieservice al ?

Weergegeven prijzen gelden voor een standaard reparatietermijn

Prijzen voor onderdelen zijn inclusief retourzending en montage aan uw bril

Alle prijzen en tarieven zijn inclusief BTW
Of betaal na ontvangst via..


Weergave
Zoom in / Zoom uit

Werkelijke grootte: Klik HIER

BEKNOPTE UITLEG


U bent consument, opticien of een bedrijf en u heeft een reparatie of andere opdracht  ?

Beknopte uitleg over het aanbieden van opdrachten.

Standaard stappenplan tot een snelle verzending, betaling en reparatie bij ...

                                           
-1- Zoek op onze website -onder artikelen- het soort reparatie wat u wilt aanbieden;
-2- selecteer dit product en doorloop de winkelwagen procedure;
-3- betaal uw bestelling*;
-4- verpak uw reparatie order en stuur dit naar ons brilreparatie atelier*
-5- nu wacht u weer op bericht van ons welke u ontvangt nadat het artikel weer klaar ligt voor retourzending.

Offerte
Indien gewenst geven wij u eerst per e-mail een reparatie offerte volgens onze reparatie en onderdelen tarieven, u kunt hiervoor mailen naar: mail@brilreparaties.nl
Ook is het handig indien u ons een foto van het gebroken onderdeel mailt, wij bekijken deze foto en u krijgt van ons weer een reactie hierop.

hiervoor geldt een toeslag van



*Indien u de order online plaatst en contant betaalt door dit bedrag gelijktijdig met de reparatie in te zenden profiteert u direct van 3% betaalkorting.

Prijzen & tarieven zoals vermeldt op deze site gelden voor online geplaatste en vooruitbetaalde orders, indien uw order via een andere weg wordt aangeboden geldt een offline administratieve prijstoeslag t.b.v. 5%
Het is ook mogelijk om op afspraak de reparatie zelf te brengen en weer te halen bij onze vestiging in Oostwold (gem. Leek)
U brengt de reparatie zelf naar onze vestiging in Oostwold, en betaalt zonder kortingen in onze vestiging bij het afhalen per pin of contant.
Neem per e-mail of telefoon (0031 50 2304137 of 0031 6 2320 2416) contact met ons op voor een afspraak!


Verzenden
Wij adviseren om brillen en andere kwetsbare goederen als pakketpost naar ons te verzenden.
U verpakt uw reparatieopdracht(ten) per stuk - in geval van meerdere opdrachten - apart en goed beschermd in een doosje eventueel opgevuld met ander verpakkingsmateriaal.
Geadviseerd wordt om bij brillen indien mogelijk de aanwezige brillenglazen te verwijderen, en alleen het montuur naar ons te verzenden.
Vervolgens biedt u dit aan bij een postagentschap van PostNL, DHL of andere.
De verzendkosten hiervoor zijn voor uw eigen rekening en het verzenden is op uw eigen risico. Beperk het risico door voor verzekerd verzenden te kiezen.

Kiest u voor standaard brievenbuspost in een (luchtkussen) envelop dan is de kans op nog meer schade erg groot !
PostNL heeft overvolle tassen waarin enveloppen ed. worden gepropt, zit uw reparatie daar tussen dan is er een groot risico voor nog meer schade*
*Brilreparaties Nederland is niet verantwoordelijk te stellen voor deze schade.

Postadres voor uw verzending:

Brilreparaties Nederland
Hoofdstraat 261  /Pand 3
NL-9828PC  Oostwold