Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
Onder de groep ARTIKELEN staan de diverse reparatie keuze’s

Selecteer in de taalkeuze balk uw voorkeurtaal naar keuze om de pagina te vertalen

Kent u onze speciale 24 uurs -reparatieservice al ?

Weergegeven prijzen gelden voor een standaard reparatietermijn

Prijzen voor onderdelen zijn inclusief retourzending en montage aan uw bril

Alle prijzen en tarieven zijn inclusief BTW
Of betaal na ontvangst via..


Weergave
Zoom in / Zoom uit

Werkelijke grootte: Klik HIER

GARANTIE


Garantie op een door ons uitgevoerde reparatie

Reparatie biedt garantie voor de toekomst.
Standaard wordt er drie maand volledige garantie op een door ons verrichte reparatie gegeven.

Uitgesloten van Garantie
Uitgezonderd hierop zijn las/ lijm werkzaamheden aan kunststof monturen, op aangebrachte acryl kleurcoatingen, laswerkzaamheden aan Beta-Titanium, Flex of Air titanium brillen en producten.

Garantie aanvraag
Wilt u een artikel voor garantie aanbieden, dan dient u de aankoop/ reparatiefactuur met het artikel mee te zenden. De noodzakelijk te maken verzend/ transportkosten zijn voor uw eigen rekening.

Breukrisico van brillenglazen en brilmonturen:
Breuk- en beschadigingsrisico bij inslijp-, montage- en overige bewerkingen van materiaal anders dan organisch, zijn voor de consument/ opdrachtgever.
Inslijpen van "gebruikte glazen" of in "gebruikte monturen" is geheel op risico consument/ opdrachtgever.


Schade aan goederen die ter reparatie en/of andere behandeling worden aangeboden en die gezien hun leeftijd een verhoogd risico voor schade met zich meebrengen komen voor risico van de consument/ opdrachtgever.
Indien een in kleur gelakt montuur of object ter reparatie of lassen wordt aangeboden zal de laklaag op de lasplek verbranden.
Anders dan bij transparante kleurcoatingen zijn dekkende RAL kleuren redelijk goed te herstellen.
Voor het uiteindelijke resultaat zijn wij niet aansprakelijk te stellen.

Bestaande gemonteerde brillenglazen welke u al enige tijd heeft gedragen zijn nooit zonder krassen en gebruikssporen. Indien u een bril compleet met brillenglazen bij ons aanbiedt ter reparatie zullen deze krassen en gebruikssporen ook na de reparatie onveranderd nog aanwezig zijn.
Reclameren over zogenaamde extra beschadigingen welke er volgens de aanbieder eerst niet waren is uitgesloten.
Wij adviseren om dergelijke conflicten te voorkomen indien mogelijk brillen zonder de brillenglazen bij ons aan te bieden. Een uitzondering hierop zijn reparaties aan glasbrillen waarbij de montuurdelen vast aan de glazen zijn gemonteerd.
Indien brillen toch compleet met de brillenglazen worden aangeboden gaan wij hier uiterst zorgvuldig mee om. De brillenglazen worden voordat er enige werkzaamheden aan het montuur worden verricht door ons gedemonteerd, gereinigd en in beschermende verpakking weggelegd.
Pas nadat alle benodigde werkzaamheden aan het brilmontuur zijn verricht worden de brillenglazen herplaatst en wordt de bril verzendklaar gemaakt.
Hierdoor wordt door ons voorkomen dat er door ons veroorzaakt beschadigingen aan uw brillenglazen kunnen ontstaan en zijn wij niet aansprakelijk te stellen.