Order plaatsen


U kunt op verschillende manieren orders bij ons plaatsen.

De snelle methode: opdrachten online in het vooraf betalen...
  • Maak een keuze in een artikelgroep, plaats de opdracht in de winkelmand en betaal deze meteen online vooraf.
  • De normale doorlooptijd na ontvangst van uw opdracht in ons atelier is ca. 3 tot 5 werkdagen, mits er overmacht is, zoals ziekte, vakantie e.d.

De snelste methode: opdrachten online in het vooraf betalen en binnen 24 uur weer retour...
  • Maak een keuze in een artikelgroep, plaats de opdracht in de winkelmand en kies voor SPOED (24 uur service) en betaal deze meteen online vooraf.
  • De doorlooptijd na ontvangst van uw opdracht in ons atelier is nu 24 uur, mits er overmacht* is, zoals ziekte, vakantie, geen onderdelen e.d.
  • Deze SPOED 24 uurservice heeft wel een prijstoeslag van 50% op het reguliere reparatietarief
  • Overmacht, is de 24 uurservice door ons niet waar te maken, dan betalen wij u de door u betaalde toeslag per omgaand retour.
  • Meer informatie over SPOED


De langzame methode: opdrachten offline via ons reparatieformulier bestellen en vooraf betalen na ontvangst van ons betaalverzoek...
  • Download ons reparatie-formulier, print deze op uw eigen printer, selecteer de gewenste opdracht(en) en vul uw NAW gegevens en e-mail adres in
  • Verstuur daarna het ingevulde formulier samen met uw reparatie naar het vermelde postadres welke op het formulier staat
  • Beschikt u niet over een printer, gebruik dan een eigen briefje met daarop uw reparatiewensen, contactgegevens + E-mail adres
  • De normale doorlooptijd na ontvangst van uw opdracht in ons atelier is ca. 3 tot 5 werkdagen, mits er overmacht is, zoals ziekte, vakantie e.d.
  • Voordat de reparatie bij ons wordt uitgevoerd, ontvangt u via e-mail of post een betaalverzoek welke u dan in het vooruit dient te betalen.
  • Na accordatie van uw betaling wordt de reparatie z.s.m. bij ons uitgevoerd.
  • Deze methode duurt vanwege het betaalverzoek en bankbijschrijving het langst.

Hoe te verzenden?
  • Opticiens verwijderen zelf de eventueel geplaatste brillenglazen uit rand, strip, rim en nylor monturen, dit om achteraf discussie over de brillenglazen uit te sluiten.
  • Particuliere consumenten die de glazen niet zelf kunnen verwijderen mogen de bril compleet met de brillenglazen naar ons verzenden, discussie achteraf is dan eveneens uitgesloten.