Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
 
Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

 
Home     Aanbetaling in DEPOT voor uw reparatieopdracht(en)
Aanbetaling in DEPOT voor uw reparatieopdracht(en)

Aanbetaling in DEPOT voor uw reparatieopdracht(en)


Vanaf 30 euro



...
Artikelcode: DEPOT
Weet u vanwege een lastige reparatie waarvan wij van te voren niet weten wat het exacte factuurbedrag gaat worden, en u wilt wel in het vooruit betalen vanwege een snellere doorloop of 24 uursservice?
U kunt ons van te voren mailen om te vragen wat het tarief bij benadering zou kunnen worden, zodat u kunt kiezen voor een redelijk depot bedrag.

Stort een bedrag in "depot".
  • Het minimaal te storten bedrag is dertig euro, let wel op dat dit bedrag ook wordt gebruikt voor onze retourzending,
  • Verzendkosten DHL verzekerd 7,25 euro binnen NL, en buitenland volgens de geldende tarieven Zorg daarom voor voldoende depot saldo om vertraging wegens tekorten te voorkomen.
  • Belangrijk: Zorg dat enkel en alleen deze depot storting in uw winkelmand staat zonder andere opdrachten om een juiste afhandeling te garanderen.

Maak een reparatiekeuze:
  • Tijdens de winkelwagen procedure dient u een aantal pagina's in te vullen, waaronder ook uw reparatiekeuze.
  • Kies voor een standaard reparatietermijn, (doorlooptijd in onze werkplaats ca. 4 werkdagen) met de reparatie- prijzen en tarieven zoals vermeldt op onze site zonder extra kosten.
  • Of kies voor een SPOED opdracht (24 uurservice) met een prijstoeslag van 50% op de standaard vermelde prijzen en tarieven. Type dan tijdens de winkelwagenprocedure onder 'verzend- en betaalmethode' het woord 'SPOED' in. De toeslag wordt automatisch berekend indien u op 'ga verder met de volgende stap' klikt

Hoe nu verder?
  1. U stuurt na de depotbetaling de reparatie opdracht per post naar ons adres vergezeld van uw NAW gegevens en eventuele overige opmerkingen.
  2. Wij repareren de bril na ontvangst volgens de geldende doorlooptermijn vanaf 3 werkdagen voor standaard- en binnen 24 uur retour voor een SPOED reparatie.
  3. U ontvangt van ons via e-mail onze factuur opgemaakt volgens de online geldende tarieven.
  4. Het factuurbedrag wordt verrekend met het door u in depot gestorte bedrag, het teveel betaalde wordt per omgaande naar u teruggeboekt, is er een tekort dan moeten we vragen om een extra betaling.
  5. Is de betaling afgerondt, dan sturen wij de gerepareerd bril of object naar u retour.

U ontvangt een factuur in uw e-mail box, daarop staat ook ons onderstaand postadres voor de verzending vermeldt.

Postadres:

Brilreparaties Nederland
Hoofdstraat 261 /Pand 3
NL-9828 PC  Oostwold