Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
 
Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

 
Home     Montuur of artikelbreuk waarvan het materiaal onbekend is.
Montuur of artikelbreuk waarvan het materiaal onbekend is.

Montuur of artikelbreuk waarvan het materiaal onbekend is.


Er is een breuk of er is een andere beschadiging aan de bril of object



5 sterren op basis van 2 reviews

5 stars
€ 20.00
Inclusief BTW
Artikelcode: OBM
Montuur of onderdeel met een breuk, het materiaal van de bril of het onderdeel is onbekend, en kan van Roestvast metaal (Stainless), standaard metaal, Titanium, koper, aluminium, kunststof enz. zijn.
  • Reparatieprijs is het lassen van een breuk, dus zonder extra te leveren vervangingsonderdelen.
  • Vervangingsonderdelen zijn optioneel en dient u apart te selecteren.
  • Stuur altijd de nog herbruikbare afgebroken originele onderdelen mee.

Mocht blijken na ontvangst dat reparatie NIET meer mogelijk is, en u heeft de opdracht al in het vooruit betaalt, dan wordt het door u betaalde bedrag minus onze retourzendkosten aan u teruggeboekt.


INFO !
Een lasplek op metaal wordt standaard met een acryl- kleurcoating of met blanke acryl- lak afgewerkt, deze coating is qua kleur bij benadering en vanwege de versheid de eerste dagen zeer kwetsbaar en daarmee gevoelig voor loslaten.
Voor een sterkere en duuzamere coating dient het gehele montuur indien de kleur herstelt moet worden gemoffeld worden.
Dit moffelen dient u dan -indien u dit wenst- als aparte opdracht aan te bieden.


Aantal reviews: 2
Gemiddelde beoordeling: 5 stars

5 stars | 2016-04-24 | G.J. Wisse

Wat ondernemingen laten liggen



De neusbrug van mijn bril was gebroken. Ik naar de opticien waar ik de bril gekocht had. Tja, meneer, dit model is uit de collectie en kan niet worden gemaakt. Ik vroeg, zijn er dan geen andere bruggen leverbaar. Nee; was het antwoord.
Toen naar de opticien, die ik er nieuwe focale glazen in had laten zetten. Hetzelfde liedje; is er niet meer etc.
Toen heb ik hem zelf gelijmd er heb er twee jaar mee gedaan, waarna hij het toch begaf. Googlenen geblazen en kwam bij Brilreparatie Nederland. Geinformeerd en ja hoor, stuur maar op. Binnen drie dagen nieuwe neusbrug er op en ook nog in de kleur en voor € 21,- met hoes. Ik dacht, dit kan helemaal niet voor die prijs. Kortom, waarom kan Brilreparatie Nederland het wel en een opticien niet.
Nou heel eenvoudig, het kost hun te veel moeite en in hun ogen verdienen ze daar te weinig aan. Waarom verdwijnen dit soort ondernemingen? Ze hebben geen zin meer in service en laten hun cliënten gaan naar internet winkels. Ik ben zééér tevreden over de behandeling, service en snelheid van Brilreparatie Nederland en nu ik de website heb gezien, denk ik dat ik geen opticien meer nodig heb.
En ze zitten 's zondags ook nog cliënten via email te bedienen. Heer Wubbo Rosevink Chapeau!!!!!!!!!!!!





5 stars | 2017-07-16 | wim jollie

uitstekende reparatie en binnen een week gereed.



Van mijn titanium bril was het linker pootje afgebroken. De bril was 3
jaar oud en verder nog prima. Pearle kon hem niet meer repareren,
dus een nieuwe bril kopen voor €700,-. Brilreparaties.nl gemaild met
als uiteindelijk resultaat binnen een week een prachtig gerepareerde
bril voor €20,-. Heel mooi werk, bedankt Wubbo