Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
 
Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

 
Home     U stuurt ons eerst het artikel voor een reparatie Offerte
U stuurt ons eerst het artikel voor een reparatie Offerte

U stuurt ons eerst het artikel voor een reparatie Offerte


De reparatieprijs wordt bepaald na ontvangst artikel bij ons in het atelier



Offerte
Artikelcode: OFFERTE NA INZENDING

U heeft een kapotte bril, sieraad, horlogeband of ander gebruiksartikel welk gerepareerd dient te worden!

U wilt echter eerst weten of reparatie mogelijk is en wat dit gaat kosten alvorens u besluit tot reparatie.
Wij kunnen u hiervoor een offerte geven.
Om een correcte offerte uit te kunnen brengen moeten we het artikel wel eerst zelf zien.

Werkwijze 1
  1. U klikt op bestellen om de offerte aanvraag op te starten.
  2. U doorloopt de gehele bestel/ winkelwagen procedure.
  3. Kies tijdens de bestelling voor een verzendmethode en een betaalmethode
  4. De door u te betalen kosten zijn de door ons te maken retourzendkosten verder zijn er nu nog geen kosten.
  5. U betaalt online of via uw bank de in uw e-mail box ontvangen factuur en u stuurt daarna het artikel naar onderstaand adres.
  6. Na ontvangst hiervan kijken of reparatie mogelijk is en wat de kosten hiervoor zijn.
  7. Vervolgens sturen wij u een proforma factuur die u indien u ermee akkoord gaat aan ons betaalt.
  8. Wij gaan het artikel voor u repareren, en u krijgt het gerepareerde artikel weer thuisgezonden.
  9. Reparatie vergt over het algemeen 1 á 2 werkdagen.


Postadres waar u het te repareren artikel naar toe dient te zenden:
 Brilreparaties Nederland
 Hoofdstraat 261 /pand 3
 NL-9828 PC  Oostwold

Mocht reparatie niet mogelijk zijn, of u vindt de reparatiekosten volgens de proforma factuur niet passend, dan wordt het artikel zonder bijkomende kosten weer aan u geretourneerd.
Onze retourzendkosten heeft u namelijk al betaald middels deze aanvraag.