- Spoed

Uitleg over de verschillende doorlooptijden van een reparatie opdracht
De normale standaard doorlooptijd van een reparatie is na ontvangst in ons reparatieatelier tot gereedmelding voor retourzending varierend vanaf 3 tot ca. 5 werkdagen*.
Retourzending kan ook alleen indien de vooruitbetaling al op ons rekeningnummer is bijgeschreven.
Betaalvoordeel-Tip ... Kies voor contante betaling en profiteer meteen van 3% betaalkorting.


U kunt echter ook kiezen voor een spoedreparatie, deze wordt dan na ontvangst in ons reparatieatelier vrijwel meteen in behandeling genomen en na 1 of uiterlijk 2 werkdagen* krijgt u van ons een melding van retourzending.
Een spoedreparatie heeft echter wel een prijstoeslag van 50% over het normale reparatietarief.

Betaalvoordeel-Tip ... Kies voor een vooruitbetaling waarop wij korting geven, zoals contante betaling.



VOORWAARDEN
Retourzending kan ook alleen indien de vooruitbetaling al op ons rekeningnummer is bijgeschreven, of in contanten is meegezonden.
Heeft u gekozen voor achteraf betalen via BILLINK, en dit is door Billink goedgekeurd dan wordt deze keuze ook gezien als vooruitbetaling.
Tevens dient de Postverzorger PostNL of DHL geopend te zijn, valt de verzend/ retourdag namelijk op een vrijdag dan zou u de order nog op zaterdag kunnen ontvangen, valt de verzenddag op een zaterdag dan ontvangt u de order op zijn vroegst op dinsdag.
Wij zijn niet aansprakelijk te stellen voor de levertijden of vertraging veroorzaakt door de pakketverzorger en registratie van de betaling op ons rekeningnummer.

SPOEDGARANTIE
Indien u voor een Spoedreparatie-Service heeft gekozen en betaald, en wij kunnen vanwege overmacht of andere oorzaken anders dan in de voorwaarden omschreven uw order niet binnen twee werkdagen* na ontvangst repareren waardoor de reparatietermijn wordt verlengd, dan betalen wij de door u betaalde SPOED TOESLAG per omgaand aan u terug.

* onze werkdagen zijn maandag t/m vrijdag

Schema 24 uursservice met de ontvangstdag in ons atelier van de reparatie en de uiterlijke retourzending van het gerepareerde product naar uw adres.
Ontvangen op:
Retour op:
Uiterlijk retour op:
Verwachte Bezorgdag**
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag of Donderdag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag of Vrijdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Vrijdag of Zaterdag
Donderdag
Vrijdag
Maandag
Zaterdag, Maandag of Dinsdag
Vrijdag
Maandag
Dinsdag
Dinsdag of Woensdag
Zaterdag
Maandag
Dinsdag
Dinsdag of Woensdag
Zondag
Maandag
Dinsdag
Dinsdag of Woensdag
** Deze verwachte bezorgdagen zijn geen indicatief en bieden geen garantie. PostNL pakketbezorging hanteert een bezorgtermijn vanaf 24 uur, zowel Brilreparaties Nederland als PostNL zijn niet aansprakelijk te stellen voor overschrijding van de bezorgtijd.
Uiteraard kunt u ook zelf uw reparatie bij ons brengen in Oostwold en als Spoedopdracht 24 tot 48 uur later weer halen.




Onderstaand schema is geldend voor de normale doorlooptijd en hierop is natuurlijk geen extra toeslag van toepassing of aansprakelijkheid indien de verwachte retourdag nog iets uitloopt.
Schema standaard doorlooptijd met de ontvangstdag in ons atelier van de reparatie en de verwachte retourzending van het gerepareerde product naar uw adres.
Ontvangen op:
Verwachte retourdag v.a.:
Verwachte Bezorgdag**
Maandag
Donderdag of vrijdag
Vrijdag of zaterdag
Dinsdag
Vrijdag of maandag
Zaterdag of dinsdag
Woensdag
Maandag of dinsdag
Dinsdag of woensdag
Donderdag
Dinsdag of woensdag
Woensdag of donderdag
Vrijdag
Woensdag of donderdag
Donderdag of vrijdag
Zaterdag
Woensdag of donderdag
Donderdag of vrijdag
Zondag
Woensdag of donderdag
Donderdag of vrijdag
** Deze verwachte bezorgdagen zijn indicatief. PostNL pakketbezorging hanteert een bezorgtermijn vanaf 24 uur, zowel Brilreparaties Nederland als PostNL zijn niet aansprakelijk te stellen voor overschrijding van de bezorgtijd.




GARANTIE
Op onze reparaties geven we drie maand garantie ...