Brilreparaties Nederland

BEKNOPTE UITLEG

U bent een particuliere consument of opticien en u heeft een reparatie of andere opdracht  ?

Beknopte uitleg over het aanbieden van opdrachten.

Standaard stappenplan tot een snelle verzending, betaling en reparatie bij ...

                                           
-1- Zoek op onze website -onder artikelen- het soort reparatie wat u wilt aanbieden;
-2- selecteer dit product en doorloop de winkelwagen procedure;
-3- betaal uw bestelling;
-4- om conflicten* te vermijden, sturen opticiens de order in zonder de brillenglazen, consumenten mogen de brillenglazen eventueel laten zitten;
-4- verpak uw reparatie order en stuur dit naar ons brilreparatie atelier*
-5- nu wacht u weer op bericht van ons welke u ontvangt nadat het artikel weer klaar ligt voor retourzending.

*Conflicten
Consumenten beschikken vaak niet over het gereedschap om de brillenglazen te verwijderen, en hoeven deze daarom ook niet te verwijderen, Opticiens daarentegen dienen de brillenglazen wel te verwijderen.
Ingestuurde opdrachten welke nog voorzien zijn van brillenglazen worden door ons voor de reparatie met de nodige zorgvuldigheid verwijderd en na de reparatie teruggeplaatst zonder deze te bekrassen of te beschadigenen.
Een reparatie is nooit onzichtbaar, hiervoor zijn wij niet verantwoordelijk te stellen. Lassen en hardsolderen gaat met hitte gepaard en zal daardoor oppervlakte verbranding van het materiaal veroorzaken.
Er is verder geen discussie mogelijk over meningsverschillen omtrent de staat van de brillenglazen of het object en het al of niet aanwezig zijn van beschadigingen en door wie veroorzaakt.
Wij zijn niet aansprakelijk voor glasbreuk, glasbeschadiging etc. aan de meegezonden brillenglazen.
Zie ook onze Algemene Voorwaarden artikel 13


Offerte
Indien gewenst geven wij u eerst per e-mail een reparatie offerte volgens onze reparatie en onderdelen tarieven, u kunt hiervoor mailen naar: mail@brilreparaties.nl
Ook is het handig indien u ons een foto van het gebroken onderdeel mailt, wij bekijken deze foto en u krijgt van ons weer een reactie hierop.

hiervoor geldt een toeslag van

Het is ook mogelijk om op afspraak de reparatie zelf te brengen en weer te halen bij onze vestiging in Oostwold (gem. Leek)
U brengt de reparatie zelf naar onze vestiging in Oostwold, en betaalt zonder kortingen in onze vestiging bij het afhalen per pin of contant.
Neem per e-mail of telefoon (0031 50 2304137 of 0031 6 2320 2416) contact met ons op voor een afspraak!


Verzenden
Wij adviseren om brillen en andere kwetsbare goederen als pakketpost naar ons te verzenden.
U verpakt uw reparatieopdracht(ten) per stuk - in geval van meerdere opdrachten - apart en goed beschermd in een doosje eventueel opgevuld met ander verpakkingsmateriaal.
Geadviseerd wordt om bij brillen indien mogelijk de aanwezige brillenglazen te verwijderen, en alleen het montuur naar ons te verzenden.
Vervolgens biedt u dit aan bij een postagentschap van PostNL, DHL of andere.
De verzendkosten hiervoor zijn voor uw eigen rekening en het verzenden is op uw eigen risico. Beperk het risico door voor verzekerd verzenden te kiezen.

Kiest u voor standaard brievenbuspost in een (luchtkussen) envelop dan is de kans op nog meer schade erg groot !
PostNL heeft overvolle tassen waarin enveloppen ed. worden gepropt, zit uw reparatie daar tussen dan is er een groot risico voor nog meer schade*
*Brilreparaties Nederland is niet verantwoordelijk te stellen voor deze schade of andere schade veroorzaakt tijden het transport.


Postadres voor uw verzending:

 Brilreparaties Nederland
 Hoofdstraat 261 -3
 NL-9828PC  Oostwold Westerkwartier